КЛАСНЕ КЕРІВНИЦТВО(5 КЛ.).

Тема над, якою працюю(класний керівник ): «Формування дружнього класного колективу».


Девіз класу: «Щоб дружно жити треба міцну сім'ю творити».



Речівка:
В нашім класі друзі всі:
Я і ти ,і ми,і ви.
Всі ми тут одна сім'я,
Рідна школа, ти, і я.

Подивіться всі на нас.
Ми найкращий в школі клас.
В Тартаківській школі ми вчимося
І цим дуже гордимося.

Основні напрямки виховної роботи з класним колективом:
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ


ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ
виявляється у моральній активності особистості, прояві чуйності, чесності, правдивості, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, совісті, терпимості до іншого, миролюбності, доброзичливості, готовності допомогти іншим, обов'язковості, добросовісності, ввічливості, делікатності, тактовності; вмінні працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення, протистояти виявам несправедливості, жорстокості. Показник моральної вихованості особистості - це єдність моральної свідомості та поведінки, єдність слова і діла, наявність активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції.

Виховні досягнення
критичне ставлення до поведінки людей;
єдність слова і діла;
активна моральна життєва позиція;
усвідомлення ідеалів сім’ї,
формування духовно-моральної культури особистості.

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ
Є важливою складовою змісту виховання особистості. Воно передбачає усвідомлення дітьми та учнівською молоддю соціальної значущості праці, розвинену потребу в трудовій активності, ініціативність, схильність до підприємництва; розуміння економічних законів і проблем суспільства та засобів їх розв'язання, готовність до творчої діяльності, конкурентоспроможності й самореалізації за умов ринкових відносин, сформованість працелюбності як базової якості особистості. Трудове виховання є системою виховних впливів, мета яких полягає у морально-психологічній підготовці учнів до майбутньої професійної діяльності.


Виховні досягнення
позитивно-емоційне ставлення до праці як до форми буття і способу самореалізації особистості;
здатність до усвідомленого вибору майбутньої професії в ім’я національного державного інтересу;
соціальна значимість праці в житті людини, естетика та культура праці в традиціях українського народу;
вмотивованість, цілеспрямованість, організованість, кмітливість, працьовитість;
проектування професійного становлення.

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ
Ціннісне ставлення до свого фізичного "Я" - це вміння особистості оцінювати свою зовнішність, тілобудову, поставу, розвиток рухових здібностей, фізичну витривалість, високу працездатність, функціональну спроможність, здатність відновлювати силу після фізичного навантаження, вольові риси, статеву належність, гігієнічні навички, корисні звички, стан свого здоров’я та турбуватися про безпеку власної життєдіяльності, здоровий спосіб життя, активний відпочинок.
Ціннісне ставлення до свого психічного "Я" передбачає вихованість у дітей та учнівської молоді культури пізнання власного внутрішнього світу -думок, переживань, станів, намірів, прагнень, цілей, життєвих перспектив, ідеалів, цінностей, ставлень. Важливо навчити зростаючу особистість сприймати себе такою, якою вона є, знати свої позитивні і негативні якості, сприяти формуванню з неї реалістичної Я-концепції, готовності та здатності до самовдосконалення, конструктивної самокритичності.
Ціннісне ставлення, до свого соціального "Я" виявляється у таких ознаках: здатності орієнтуватися та пристосовуватися до нових умов життя, конструктивно на них впливати; визначенні свого статусу в соціальній групі, налагодженні спільної праці з дорослими та однолітками; вмінні запобігати конфліктам, справедливому і шляхетному ставленні до інших людей.
Виховні досягнення
вміння цінувати себе як унікальну і неповторну особистість;
знання наслідків негативного впливу шкідливих звичок на здоров’я людини;
вміння визначати свій соціальний статус у соціальній групі,
вміння уникати конфліктних ситуацій,
вміння адаптуватися в різних життєвих ситуаціях та конструктивно впливати на них,
вміння коректувати та регулювати власну поведінку;
знання власної культури самопізнання.
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ
виявляється у патріотизмі, національній самосвідомості, правосвідомості, політичній культурі та культурі міжетнічних відносин.
Патріотизм виявляється в любові до свого народу, повазі до українських звичаїв і обрядів, відчутті своєї належності до України, усвідомленні спільності власної долі з долею Батьківщини, досконалому володінні української мовою. Національна самосвідомість - це особиста ідентифікація із своєю нацією, віра в духовні сили та майбутнє; воля до праці на користь народу; усвідомлення моральних та культурних цінностей, знання історії, звичаїв, обрядів, символіки: система вчинків, які мотивуються любов'ю, вірою, волею, осмисленням відповідальності перед своєю нацією. Розвинена правосвідомість виявляється в усвідомленні особистістю своїх прав, свобод, обов'язків, свідомому ставленні до законів та державної влади. Політична культура - це політична компетентність (наявність знань про типи держав, політичні організації та інституції, принципи, процедури й регламенти суспільної взаємодії, виборчу систему), а також лояльне й водночас вимогливе ставлення громадян до держави, її установ, органів влади, здатність брати активну участь в ухваленні політичних рішень.


КЛАСНИЙ КУТОЧОК 2018р.






03 вересня 2018р.
Конспект першого уроку на тему: «Розкажемо Європі про себе».
1. Організація класу.
«Чарівне дерево бажань».
Доброго дня, діти та батьки! Сьогодні ви зробили перший крок у середню школу. Сьогодні у нас перший урок після канікул. Ви вже п’ятикласники.Вітаю вас з званням п’ятикласника(вітають оплесками батьки). Прийміть мої вітання і ви батьки(вітають оплесками діти).
Розпочинається нова сторінка вашого шкільного життя. Тож нам потрібно налаштуватися на плідну роботу. Для цього ви отримуєте яблучка , на яких маєте написати побажання,очікування на весь навчальний рік. Потім прикріпимо їх до чарівного дерева і в кінці року перевіримо чи здійснилися побажання.
2. Оголошення теми та мети уроку.
Мотивація навчальної діяльності.
Слово вчителя. Сьогодні на уроці ми поговоримо про Європу , Україну та сім'ю.



Чому будемо вести мову про сім'ю,Україну та Європу.Кожна українська сім'я –це частина , складова держави-Україна,а наша держава Україна –це європейська держава,частина-Європи. Усі ми з вами мріємо бути розвинутою європейською державою.А стати такою державою ми зможемо через виховання нашого покоління у наших сім'ях. В нас сьогодні зародилася нова сім'я-п'ятий клас.
Девіз нашого уроку:
Куточків різних на Землі багато.
Європа серед них — найкраща над усім,
Бо саме тут нас народила мати.
ЄВРОПА — наш великий спільний дім!

3.Вправа «Сонечко». Завдання: На кожному промінчику написати ознаки міцної та щасливої сім'ї(батьки допомагають дітям). Наприклад(повага,любов,підтримка,турбота,достаток і т.п.).




4.Вправа «Знайомство». А щоб сім'я стала дружньою,то спершу треба познайомитися. Що ж беремося до роботи.Учасники(батьки) по черзі називають своє прізвище,ім'я, ім'я своєї дитини і як лагідно вони її називають.
5.Перегляд відеоролика «Європа».
6.Вправа «Контурна карта Європи». Знайдіть та розфарбуйте на ній Україну.
7.Вправа на активізацію батьків та учнів «Овації». Тренер пропонує піднятися тим,хто
-хто любить своїх батьків;
-хто любить проводити вільний час з дітьми;
-у кого сьогодні гарний настрій;
-хто з комп’ютером «на ти»;
-хто любить малювати;
-хто налаштований налаштований вчитися у школі;
-хто обіцяє підтримувати,допомагати дітям у навчанні;
-Хто вміє танцювати;
-хто активний і хоче працювати у батьківському комітеті(або шляхом жеребкування).
Після кожного завдання аплодують учасникам.
8.Діагностична вправа «Я і моя дитина».Заповнення анкет.
9.Вправа «Прощання.Ми тепер одна сім'я».Учасники стають в коло беруться за руки і промовляють:«Ми тепер одна сім'я ,ти і ви,і ми,і я».
Фото напам'ять.



Я бажаю вам успіхів у навчанні, у всіх ваших справах, бо від успіху кожного громадянина кращою стає вся держава. Давайте любити, цінувати, берегти свій рідний край, робити все можливе для його процвітання. Щоб ми були справжньою європейською державою.





05 жовтня,2018р.
Квітковий вернісаж.







16 жовтня,2018р.
Посвята в козачата.









05 жовтня,2018р.
Участь у святі до Дня вчителя. Виготовлення стінгазети.









14 листопада,2018р.

Екскурсії.Пожежна станція.Поліцейський відділок.









18 грудня 2018р.
Наш народ у році має гарних свят багато,
Та ніяке не замінить дітям одне свято.
Коли зимонька надходить,земля примерзає,
До діток іде в гості свято Миколая.




Корекційна робота з дітьми 5кл.Арт-терапевтичні вправи на здруження класного колективу(18-19н.р.).




Корекційна робота з дітьми 5кл.Арт-терапевтичні вправи на здруження класного колективу.







Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.